sobota, 3 października 2015

Fit

Witajcie kochane,
moda w naszych czasach nastała na bycie fit,na jedzenie fit i wszystko co fit.
Myślę,że to jest najlepsza moda jaka mogła się wydarzyć.
Cudowne jest patrzeć na osoby,które walczą o piękne ciało,lepsze samopoczucie i przede
wszystkim zdrowie.
Mi również marzy się piękne wymodelowane ciało.Prób do ćwiczeń z Chodakowską
miałam mnóstwo przez ostatnie 2 lata,ale nigdy nie ćwiczyłam więcej niż 2-3 dni..
po prostu mi się nie chciało..miałam w sobie strasznego lenia..ale chyba wiele z Was zna to uczucie?
Teraz postawiłam sobie ulitmatum..albo dziś albo nigdy.
Kupiłam więc płytę Ewy Chodakowskiej 21 dni metamorfozy.Dzisiaj jest mój 8 dzień ćwiczeń.
Od ponad 15 dni staram się jak najbardziej zdrowo odżywiać.
Zmiany jakie zauważyłam przez ten czas to brzuch bardzo mi zmalał.Jak na 8 dni ćwiczeń jestem w szoku.Mam nadzieje,że kiedyś będę mogła pochwalić się Wam moimi efektami.Nie wiem czy odważę się na zdjęcia ''PRZED'' ale po pojawią się na 10000 procent.
Czy któraś z Was ćwiczy z Ewą?Jakie widzicie efekty? :)

Niżej mogę podzielić się z Wami co jem na co dzień.Staram się zdrowo odżywiać,wiem jakie
to ważne przy ćwiczeniach aby uzyskać wymarzone efekty.
Wiadomo,że raz na jakiś czas pozwolę sobie na coś 'niezdrowego' bo człowiek w końcu by zwariował.


1.Dzisiaj na obiad jadłam gotowane warzywa; marchewkę,brokuły,kalafior z kaszą gryczaną i ostrym sosem.
2.Wczoraj jadałam przepysznego łososia na szpinaku i sosie pomidorowym z wiosenną sałatką z sosem winegret.
 3.Tutaj odważyłam się na zdjęcie w obcisłej bluzce podczas ćwiczeń,w ciągu 7 dni mój brzuch na prawdę zmalał.
 4.Brązowy pełnoziarnisty makaron z warzywami w sosie pomidorowym.Z warzyw: cukinia,pomidor,pomidory w puszce z których zrobiłam sosik,kukurydza,czerwona fasola,cebula,pieczarki,papryka i kurczak.
 5.Gotowany kalafior i brokuły,kasza gryczana i pierś z kurczaka smażona bez tłuszczu.
 6.Pieczony łosoś podany na sałatce z pomarańczą i sosem winegret plus grzanki których nie zjadłam z racji tego że nie jem białego pieczywa.
 7.Kasza gryczana,brokuły i pieczarki gotowane,plus gotowana pierś z kurczaka.
 8.Gotowana rybka Miruna,brokuły,kasza gryczana.
 9.Gotowane krewetki  z warzywami.
 10.Sałatka z sosem bazyliowym.
 11.Owoce
 12.Kanapeczki z ciemnego pieczywa,sałata,pomidor,mozzarella,bazylia.

9 komentarzy:

  1. Pyszności :-) Z tego co ja czytałam powinno się unikać w diecie produktów i przetworów mlecznych;-) Trzymam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie stosuję żadnej diety,staram się zdrowo odżywiać.Ja stosuję się do zaleceń Ewy i przetwory mleczne jak najbardziej mogę jeść :)

    OdpowiedzUsuń

  3. So nice...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on gfc
    Let me know follow you then back.
    bye :)


    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, aż zgłodniałam :) Super posiłki, sama jem podobnie, good job :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny post! Tez mam takie zdanie "fit" <3 zapraszam !!! http://looking222.blogspot.com/

    PS Skomentowalas "kiedys" mojego bloga i napisalas" az zal nie zagladac" wiec zapraszam! http://looking222.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ćwiczyłam z Mel B kilka razy, najdłużej miesiąc, bo potem motywacja gdzieś znikała :( Co prawda, efekty były bardzo widoczne nawet bez zdrowego odżywiania. Do tego jakoś nie mogę się zmusić, bo zawsze jem w biegu i zazwyczaj byle jak. Ale może kiedyś... :)
    Pozdrawiam!

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedzonko apetyczne, ja ćwiczyłam z Mel B ale jak zrobiłam sobie przerwę to ciężko już wrócić. Teraz zacznę ćwiczyć z Chodakowską może się uda wytrwać ;)
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń