niedziela, 6 września 2015

INSTAGRAMOWY SIERPIEŃ

Witajcie kochane,
wiem,że dawno mnie tu nie było..naprawdę ostatnio bardzo rzadko tu bywam.
Nie mam weny,chęci i czasu.Mam nadzieję,że się to zmieni,bo wyrwać mnie na jakąś
sesję jest praktycznie niemożliwe.Zazdroszczę Wam poweru i systematyczności w prowadzeniu bloga,naprawdę !Uwielbiam przyglądać blogi dziewczyn z różnymi stylizacjami.
Mam nadzieję,że i ja w końcu się zmobilizuję.Na dodatek przeziębiłam się..a robię prawo jazdy i nie wiem jak dam radę na jutrzejszych jazdach..trzymajcie za mnie kciuki:* a tym czasem zapraszam Was na kilka instagramowych
zdjęć.
Moja nazwa na insta to szumiiii , chętnie zajrzę na Wasze także podawajcie nazwy w komentarzach.

















5 komentarzy:

  1. Hej, super przegląd intagramowy zdjęc, najbardziej podobaja mi sie twoje włosy i ombre, www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix zdjeć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :) Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń