niedziela, 2 sierpnia 2015

ULTRA DELIKATNY LACTACYD Pharma

Witajcie kochane,
w dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam  produkt
które mnie urzekł.Jest to  ULTRA-DELIKATNY
płyn ginekologiczny z linii Lactacyd .Zapewnia szczególną ochoronę dla
wrażliwych okolic intymnych ze skłonnością do podrażnień.
Powiem szczerze,że wypróbowałam produkt
i jestem mile zaskoczona.Jest to pierwszy płyn,który mnie nie podrażnia.
Dzięki wyjątkowo łagodnym właściwościom myjącym i brakowi substancji zapachowych
gwarantuje maksymalną delikatność.Pomaga łagodzić podrażnienia i chroni przed
infekcjami. Bardzo ważne jest to,że płyn jest hipoalergiczny.Zawiera naturalny kwas l-mlekowy.
Jest wygodny w użyciu bo zawiera pompkę.
Nakłaniam Was moje drogie do używania tego produktu jeżeli macie problemy z podrażnieniami
okolic intymnych.Bardzo dobry produkt w bardzo dobrej cenie.Płyn znajdziecie tutaj.
Linię produktów Lactacyd Pharma dostaniecie także w aptekach.  http://lactacyd.pl/




'SKUTECZNOŚĆ I ŁAGODNOŚĆ UDOWODNIONA KLINICZNIE'

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten płyn, stosuję go od lat :) Używałam go nawet do porannego oczyszczania twarzy - jest cudny, bo nie ściąga ani nie wysusza skóry.

    Dziękuję Ci za tak miły komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też słyszałam właśnie,że takie płyny są bardzo dobre do mycia twarzy,muszę sama wypróbować :)

      Usuń
  2. jeszcze nie stosowałam, chyba wypróbuję :-) http://twoimioczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hej ;) jeśli Ci się kończy polecam popędzić do jakieś apteki doz-u czyli dbam o zdrowe, bo jest promocja kupisz go za cenę 10,99 ;) info z pierwszej ręki- powiem tak :D zapraszam serdecznie www.co-dzis-zgotowac.blog.pl za każda aktywność odwdzięczam się   zapraszam też do likowania www.facebook.pl/codziszgotowac

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować. ;)

    Zapraszam na nowy post do siebie: http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo często widuję ten płyn jednak jeszcze po niego nie sięgnęłam :) Może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń