niedziela, 26 lipca 2015

KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY LIPCA

Witajcie kochani,
dzisiaj przygotowałam dla Was post z kosmetykami zakupionymi w lipcu.
Jest ich nie wiele ale każdy z nich mogę śmiało polecić.

Pierwszym i najlepszym ulubieńcem czerwca jest szampon L'oreal.
Dawno nie używałam tak świetnego szamponu.Włosy nabierają większej gęstości,są mega gładkie
i odżywione.


Kolejny faworyt to maseczka nawilżająca firmy Ziaja.Uwielbiam tą firmę
i wszystkie ich produkty.Maseczka jest niesamowita.Stosowałam wiele produktów na suchą cerę twarzy i nic mi nie pomagało. 


Kolejny ulubieniec to eyeliner firmy Eveline.Zawsze stosowałam ten sam z Essence
tym razem kupiłam ten i jestem bardzo zadowolona.Używałam różnych eyelinerów ale żadne mi tak nie pasowały jak ten lub z firmy Essence



Niezawodny krem do rąk firmy Eveline.Miałam już kilka z tej serii.Są świetne.


Paletka do brwi firmy Piere Rene z woskiem.

Kolejny znakomity krem do rąk.

16 komentarzy:

  1. świetny blog i bardzo przydatny post ;) zapraszam też do mnie http://natashastyle999.blogspot.com/2015/07/fryzury-1000-wyswietlen.html?showComment=1437924328474#c2974215943536961972
    Proszę o ocenę mojego bloga w komentarzach pod postami będę bardzo wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą serie maseczek ;)

    www.littlecupofart.pl - moda, kultura, ilustracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam maseczki z ziaji!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować tę maseczkę z glinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ! Cena mała a działa niesamowicie :) :*

      Usuń
  5. Zainteresowałaś mnie tą paletką do brwi :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używam tego szamponu i go uwielbiam:):*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to nie używałam nic tych rzeczy :P Ale skoro są twoimi ulubieńcami to może coś spróbuję :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna kolorystyka paletki do brwi, ja na szczęście nie muszę dobierać tego typu kosmetyku dla siebie bo mam makijaż permanentny;>

    Miałam styczność z maseczkami firmy ziaja i też przypadły mi do gustu, również polecam ale akurat z tą konkretną nie miałam do czynienia bo nie mam cery suchej, wręcz przeciwnie dlatego dobierałam do swojego tłustego rodzaju cery.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Także używam maseczki z ziaji i jestem mile zaskoczona, nie spodziewałam się tak fajnej cery po jednorazowej masce. Pozdrawim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletkę do brwi bym z chęcią wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog i fajne kosmetyki :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę spróbować w końcu ten szampon Elseve. Ale na razie mam jeszcze 2 inne w zapasie;) Kusi mnie te maseczka z Ziaji, jak gdzieś znajdę, na pewno kupię i przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maseczki gorąco polecam,znajdziesz je kochana np w Rossmanie :)

      Usuń