sobota, 25 lipca 2015

INSTAGRAMOWY CZERWIEC

Witajcie moi kochani,
z czerwca niestety mało mam zdjęć na instagramie. Zepsuł mi się telefon i jestem troszkę
odcięta od świata.Tyle razy co już mi telefon wypadł z rąk i nic mu się nie stało
tak będąc nad morzem 600 km od domu wypadł mi i po prostu się roztrzaskał.
Załamałam się trochę a to ze względu na to że przypomniałam sobie o ubezpieczeniu
telefonu,które kończyło się za 3 dni od dnia kiedy mi się roztrzaskał.Pomyślałam,że to już nie możliwe żeby go oddać do ubezpieczyciela,że nie zdążę i sama będę musiała wydać kupę kasy na naprawę.Stało się to w piątek wieczorem,poczta zamknięta a to jedna opcja aby wysłać telefon w tej miejscowości.Z rana mój chłopak szybko przed pracą poleciał na pocztę wysłać ten telefon
mojej mamie aby go oddała do ubezpieczyciela.Dodatkowo musieliśmy zapłacić aż 70 zł aby
telefon znalazł się na drugi dzień w domu.
Nadal jestem bez telefonu i pewnie jeszcze długo będę ponieważ nie uzyskałam jeszcze odpowiedzi od ubezpieczyciela co dalej. Mam pytanie do Was!
Czy ktoś z Was wykorzystał kiedykolwiek ubezpieczenie które jest w RTV EURO AGD?
Czy nie było problemu z oddaniem nowego sprzętu lub pieniędzy ?
















3 komentarze:

  1. Fajny mix :) Zapraszam na mój nowy post ze stylizacją b&w :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    Masz bardzo ładny kształt paznokci ;) Malujesz je normalnym lakierem czy hybrydą?

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo widzę, ze byłas w Gdyni :D super :))) moje ukochane rodzinne miasto ♥ fajny post, piękne zdjęcia !
    dziękuję bardzo za odwiedziny u mnie :****

    Pozdrowionka z Gdyni ♥
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń