czwartek, 11 czerwca 2015

Nowości

Witam kochani,
dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka nowości,które u mnie zawitały w szafie.
Są to rzeczy,których nie miałam w planie kupować ale promocje mnie przyciągnęły
i fakt,że najprawdopodobniej wybieram się na długi,długi czas nad morze ale nie na wakacje.
Nie ma tak dobrze!
Nic jeszcze nie jest pewne więc nie będę zapeszać.Na pewno napiszę o tym w jakimś poście.





1.Sukienka Sinsay w przecenie za 29.99 zł



2.Bluzeczka na ramiączkach na upalne dni Sinsay 9.99 zł


3.Kolejna sukienka Sinsay w sam raz na upalne lato nad morzem 19.99 zł ;)


4.Bluzeczka firmy Only 25zł


5.Lekkie spodenki z Croppa cena 49,99 ja zapłaciłam za nie 24.99


6.Bluzeczka z Croppa 39.99


7.Pomadka Eveline nr.637 cena to około 15 zł ( doskonale nawilża usta )


8.Matowy błyszczyk Astor w promocji 21,99


22 komentarze:

  1. A la dżinsowa sukienka bardzo mi się podoba :) Poza tym bluzka z Only oraz szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienki z Sinsaya są świetne :*
    Zapraszam! Jeśli mnie zaobserwujesz odwdzięczę się :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się koszulka z sinsaya, i ostatnia pomadka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne perełki<3,a Twoje paznokcie po prostu boskie<3 :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe łupy :) Super jest ta bluzeczka Only:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne bluzeczki ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta pierwsza sukienka z sinsay! *o*

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się te lekkie spodenki z Croppa- super aztecki wzór! :) sama dumnie bym nosiła :)
    Jutro lecę zobaczyć czy są u nas :D a czemu 24 zł, nie 49? jakieś chody się ma ? ;) hihihi

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne spodenki :) czekam na stylizację w nich :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodenki są śliczne. :))

    Obs/obs? Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz dobry gust :)

    mogłabyś poklikać? :) http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie rzeczy są świetne, ale mi do gustu najbardziej przypadła pierwsza sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdobycze :) Szczególnie spodobały mi się spodenki, idealne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak fajnie jest wrócić po krótkiej przerwie i przeczytać tyle inspirujących notek :) Jak zwykle u Ciebie bardzo ciekawie i pomysłowo :) A przede wszystkim miło się czyta ;) Zdecydowanie będę zaglądać tutaj częściej :) Buziaki i powodzenia !

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też ostatnio nie planowałam nic kupywać, ale wyprzedaże zrobiły swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z promocji również skorzystałam ostatnio ale jedynie w sklepie Mohito online :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uuuu całe mnóstwo cudowności !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Te spodenki z croppa to mega zakup!
    >mój blog KLIK<
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się ta jeansowa sukieneczka i spodenki z croppa tak to jest n wyprzedażach, że wszystko kusi ;*
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  20. najbardziej podobają mi się spodenki :) ale trzeba przyznać że umiesz wyszukać promocje :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń