poniedziałek, 18 maja 2015

Kosmetyczni ulubieńcy maja.

Witam,
wiem,że to jeszcze nie koniec miesiąca ale ja już dziś chciałabym Wam pokazać
moje ulubione kosmetyki zakupione w maju i które mogę szczerze polecić.

Pierwszy będzie suchy szampon firmy Batiste.
Najlepszy jaki używałam.Radzi sobie świetnie a mi bardzo pomaga,bo musiałabym
myć głowę codziennie a jak wiemy nie jest to dobre dla kondycji naszych włosów.


Drugim ulubieńcem jest peeling do ciała o zapachu owoców leśnych firmy Farmona.
Doskonale nawilża skórę.



Kolejnym mega ulubieńcem jest krem do rąk firmy 5w1 Eveline.Doskonale nawilża suche dłonie
i pachnie jak pomarańczowa mamba.



Następny jest antyperspirant w kulce firmy ISAE.Gdzie zakupiony? W Biedronce.
Gorąco go polecam.Używałam już mnóstwo kulek od Nivea,Garniera,Fa,Adidas itd..
żaden nie sprawdzał się idealnie.Albo zostawiały przebarwienia albo piekły pachy po goleniu i natychmiastowym użyciu ich.Z tym antyperspirantem nie mam takiego problemu.Jestem pozytywnie zaskoczona.Tani,działa bardzo długo i nie podrażnia skóry oraz nie zostawia śladów.


Kolejnymi ulubieńcami są ; tonik i żel do mycia twarzy firmy Ziaja.
Doskonale zmywają makijaż,wygładzają skórę twarzy.




Nafta kosmetyczna,bardzo pomaga na wypadanie włosów.A efekt możecie zobaczyć już po pierwszym myciu :)



19 komentarzy:

  1. Tutti frutti- uwielbiam- przepięknie pachą, aż chce się je zjeść :P
    o tym suchym szamponie słyszałam dużo superlatywów, więc w końcu będę musiała go sobie sprawić :) i ta nafta kosmetyczna bardzo mnie aciekawiła... mi też wypadają włosy, chyba mszczą się za te wszystkie lata eksperymentowania na nich- też muszę wypróbować :) gdzie ją można kupić?

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten peeling do ciała wygląda kusząco.

    Pozdrawiam
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suchy szampon to także mój ulubieniec ;]
    Zapraszam do siebie na mały przegląd azjatycki :) http://veneaa.blogspot.com/2015/05/478-pod-lupa-sheinside.html#more

    OdpowiedzUsuń
  4. Nafty kosmetycznej moje włosy nie akceptują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzywałam nafty ale jak dla mnie bardzo smierdziała

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak! Ziaja seria liście manuka jest moim totalnym ulubieńcem, mam pastę i tonik i je kocham <3 szampon batiste tez kocham, szczególnie właśnie ten tropikalny :) świetny blog, z chęcią obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam całą serię kosmetyków Ziajki liście manuka i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten szampon to również mój hit!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten peeling do ciała chętnie bym przygarnęła. Już czuję piękny zapach!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten peeling jak i szampon Batiste. Posiadam wiśniowy :)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję rozdanie z okazji 1000 obserwatorów, w którym do wygrania jest koszulka i lakier do paznokci Essie. Mam nadzieję, że wpadniesz i weźmiesz udział! :)
    Zapraszam i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten szampon jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie seria z Ziajii Liście Manuka jest najlepsza:)
    Dziękuje kochana za miły komentarz:*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też ostatnio zakupiłam dwa suche szampony. Pierwszy o zapachu kokosa z ananasem a drugi oryginalny :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. szampony z batiste są świetne, a na wakacje niezbędne :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja se muszę kupić to batiste ..

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ten peeling, suchy szampon i kosmetki z Ziaji liście manuka są genialne! :) używam i uwielbiam

    buziaki,
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  17. Założyłyśmy go z przyjaciółką, z myślą dzielenia się tym co wiemy, umiemy, przeżywamy. Dopiero się rozkręcamy, ale nie powiedziałyśmy ostatniego słowa. Stwierdziłyśmy, że czemu mamy nie spróbować? Należy wierzyć w siebie i robić coś w kierunku swoich planów, byc cierpliwym i sie nie poddać. Nie mamy nic do stracenia, a możemy zyskać. Śledźcie bloga, a nie zawiedziemy. Trzymajcie kciuki! prosimy o wsparcie komentarzem!
    http://inadditioneverydaylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mam te peelingi cukrowe i masła do ciała z Farmony w różnych zapachach, ale owoce leśne jest najpiękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie nafta całkowicie się nie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń