wtorek, 12 maja 2015

Dresy Diamante Wear

Hej,chciałabym Wam pokazać moje nowe/nie nowe dresy z Diamante.
Dlaczego nowe/nie nowe? Ponieważ dostałam je już pod choinkę od chłopaka ale niestety
nie miałam okazji ich nosić bo po prostu w zimowej porze do niczego nie pasowały.
Świetny materiał,piękny kolor,mega wygodne.Niestety rzadko je noszę.Ciężko je do czegoś dopasować.Do żadnej z kurtek nie pasują więc muszę liczyć na cieplejsze dni aby je ubrać.W lato sprawdzać nie będą się na pewno bo są uszyte z dosyć grubego materiału.Ale jak na wieczorne spotkania ze znajomymi przy ognisku są idealne.
Świetnie komponują się z t-shirt'ami i koszulami w kratę.
Oczywiście zapomniałam o zdjęciu z tyłu .
Dzisiaj będą zdjęcia samych dresów.Zrobiłam je na szybko.Są tutaj troszeczkę ciemniejsze niż w rzeczywistości.
A ja odsyłam Was jeszcze do poprzedniego postu gdzie możecie zobaczyć zdjęcia ze wczorajszej mini 'sesji' :)




Dresy Diamante Wear - 179zł

30 komentarzy:

  1. Fajne dresy :)

    Dziękuję za wskazówkę dotyczącą obserwacji - nie wiedziałam, że tak można dodać bloga ;) Przynajmniej czegoś się nauczyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest świetny:) Na pewno są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog <3 widzę, że lubisz bawić się modą :) jeśli szukasz ubrań i dodatków do swoich stylizacji w dobrej cenie to polecam aplikację madamsale, przestałam przepłacać odkąd zaczęłam z niej korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fanem dresów nie jestem, ale Twoje mają nietuzinkowy kolor, co czyni je naprawdę ładnymi. Przynajmniej wyróżniają się na tle szarych czy czarnych, w których chadza połowa ludzi.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wygodne dresy ;) Twoje mają super kolor jednak jak dla mnie są za drogie ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne i kolorek śliczny:*
    obs/obs?:)
    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. b.fajne dresy ;p

    http://www.mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely pants!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. diamante ^^ znana mi firma z trójmiasta :) całkiem fajnie się prezentują :) pokombinowałabym z jakimiś delikatnie za dużymi bezrękawnikami :)
    pozdrawiam
    Vivi :)

    Vivienne Night Blog
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne dresy, lubię wygodę! spróbuj dół połączyć z gładką bawełnianą bluzką z długim rękawem i np. jeansowym bezrękawnikiem lub jeansową krótką kurteczką. powinno wyjść fajnie też z cienką bluzą w kapturem lub jakąkolwiek sportową kamizelką pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne dresy :D

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z CHOIES w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są! teraz rzeczywiście masz pole do popisy by je nosić, bo zimą rzeczywiście trochę nie za bardzo.... a mi się ostatnio coś poprzewracało i właśnie też co raz bardziej ciągnie mnie do sportowych ciuchów, gdzie ja raczej szpilowe dziewczyna jestem :P hehe
    Ale jak to się mówi, tylko krowa nie zmienia zdania :P hehe

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. a gdzie twarz?;)

    Pozdrawiam,
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba! Moze obserwacja, za obserwacje? Jezei tak, to dodaj mnie i napisz u mnie w kom (na 100% dam follow back) Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Z góry dziękuję z całego serduszka :)) Cześć Emotikon kiss http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dresy to ja lubię - przede wszystkim za wygodę:) świetne są.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne dresy!
    www.ola.robi.to

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ten sklep ma genialne ciuszki, ale jak dla mnie troszkę za drogie ;)
    obs za obs? jeśli jesteś chętna zacznij i daj mi o tym znać ;3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z propozycjami sukienek na mój bal, poklikasz w linki? będę wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam w dresach chodzę po domku i nie martwię się czy pasują czy nie :D wygodne, ciepłe, najlepsze!

    whitemisses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne dresy :) uwielbiam ten kolor :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń