piątek, 3 kwietnia 2015

Początki



                                                                Witajcie kochani !
Zaczynam właśnie swoją przygodę z prowadzeniem bloga.
Wiem,że obecnie jest wiele blogów o temacie modowym i ciężko będzie mi trafić
do szerszego grona czytelników...
Tak więc,mam na imię Natalia,w maju skończę 20 lat.Interesuję się modą i
fotografią.Obecnie kończę technikum fotograficzne.Moje plany na przyszłość ?
Tak jak wielu innych młodych ludzi mam zamiar wyjechać z naszej kochanej Polski.
A co dalej? Życie pokaże. Mam nadzieję jedynie,że będę mogła być tutaj dla Was i dodawać
posty,które mi sprawiają ogromną radość :)




2 komentarze:

  1. ciekawy blog, czekam na dalsze wpisy :)
    zapraszam równiez do siebie
    asijablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,obiecuję że wpisy będą częściej dodawane ! :*

      Usuń