wtorek, 7 kwietnia 2015

Motywacja

Witajcie moi drodzy,
dzisiejszy post chciałabym poświęcić motywacji i mam nadzieję,że Wy też napiszecie mi
kilka swoich pomysłów motywujących do ćwiczeń i walki o wymarzoną figurę.
Ze mną jest tak,że gdy już zabiorę się do ćwiczeń to ćwiczę tydzień i nagle chcę sobie
odpuścić jeden dzień i koniec,jak już sobie odpuszczę to zabieram się za treningi
za dwa tygodnie a efektów przez moje lenistwo nie widać.A lato coraz bliżej...;)
Wiadomo,że każdy z nas ma te gorsze dni w których nie mamy ani siły ani chęci do ćwiczeń.
Szkoda niestety że u mnie jest tak,że jak już zrobię sobie przerwę to nie chce mi się na drugi dzień
trenować.A lato coraz bliżej...;)
Mnie osobiście motywują zdjęcia na których możemy zobaczyć piękne figury i myśl
o tym że ja też tak mogę wyglądać.Szkoda,że ta motywacja szybko znika.

Chciałabym przedstawić Wam 5 sposobów na zwiększenie motywacji :


1.Zacznijcie wyobrażać sobie siebie w wymarzonej formie.Określcie sobie cel do którego
chcecie dążyć. Wyobraźcie sobie jak będziecie się czuć w wymarzonej sylwetce.
Pewność siebie wzrasta maksymalnie.Pomyślcie również o noszeniu ciuszków w które
obecnie się nie mieścicie a marzycie o tym by się w nich pokazać.

2.Problem z motywacją rozwiązują treningi grupowe np. fitness,aerobik,zumba.
Wspólny wysiłek w grupie bardziej motywuje.

3.Współpraca z trenerem personalnym,ale jak wiadomo nie każdego z nas na to stać

4.Regularne mierzenie ciała i sprawdzanie ile nam ubyło cm.

5.Przeglądanie jak najwięcej zdjęć osób z pięknymi figurami i myśl : JA TEŻ TAK BĘDĘ WYGLĄDAĆ! ;)

A tutaj macie parę fotek,które znalazłam teraz i mnie osobiście motywują.












15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :)
    Super motywacja :)
    paperlifex33.blogspot.com wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie takiej motywacji potrzebowałam:) miło mi bedzie jesli zajrzysz do mnie


    www.mineralnyswiatkasi.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Motywację każdy musi odnaleść w sobie, dla chcacego nic trudnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż się chcę ćwiczyć! Może znowu sprobuje ćwiczyć !

    Zapraszam do mnie pysiaxoxo.blogspot.com
    moze obs za obs( oczywiście jak Tobie spodoba mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  6. *______________* Jak mogę Cię obserwować? (jestem nieogarnięta,wiem :) )
    http://ohbroooklyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się bardzo ciekawie :) Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne motywacje :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post ;) Dobrze piszesz :3
    Przejrzałam resztę i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu ;)

    Zapraszam do mnie :
    http://shhsweetie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo to dla mnie ważne słowa ;*

      Usuń
  10. Motywacja to podstawa, cżesto wyobrażam sobie idelaną figure, przegladam mase zdjęc i wiadomo dieta i siłownia. Mam nadzieje ze do lata wytrzymam.

    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie nowy post o koszulkach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać zdjęcia motywacyjne. Wybrałaś super zdjęcia :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń