piątek, 3 kwietnia 2015

Moje nowe Nike Free Run 3+ 5.0

Witam,chciałam Wam pokazać moje nowe cudeńka Nike Free Run 3+ 5.0 ;)
Buty mega wygodne! Kupiłam je na vinted.pl po okazyjnej cenie od dziewczyny,na którą były
za duże.Któraś z Was ma może ten model butków? Co o nich sądzicie? Ja mam je dopiero jeden
dzień więc dużo nie mogę o nich napisać. Lato zbliża się wielkimi krokami,trzeba zrzucić parę
kilo i zadbać o ciało więc myślę,że te butki mi w tym pomogą i sprawdzą się w stu procentach.
A ja będę się dzielić z Wami efektami moich ćwiczeń ! :)

A tu kilka fotek :






8 komentarzy:

  1. Witaj Natalko. Buty są super i wyglądają na wygodne.
    Dziękuję Ci za odwiedziny i życzę wspaniałych i radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są naprawdę super , poprostu mega . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są piękne ;)

    http://curlylook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty wyglądają na mega wygodne, ciekawe jak się sprawują... też ostatnio rozglądałam się za jakimiś fajnymi butami do biegania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci,że jeden trening z nimi mam za sobą i jest super ;) mam nadzieję,że będą dalej się tak sprawować ;)

      Usuń
  5. Buty wyglądają na mega wygodne, ciekawe jak się sprawują... też ostatnio rozglądałam się za jakimiś fajnymi butami do biegania :))

    OdpowiedzUsuń