sobota, 4 kwietnia 2015

Kosmetyki do codziennego makijażu

Hej wszystkim,
chciałabym Wam pokazać kosmetyki,których używam na co dzień do wykonania prostego
makijażu.Jakby ktoś pytał to nie używam pudru w kamieniu ponieważ co bym nie zrobiła
zawsze wysuszy mi maksymalnie skórę.Dlatego stawiam na sam podkład.
Przed nałożeniem podkładu smaruję twarz kremem Bambino dla dzieci,ponieważ
doskonale nawilża skórę.
Pod zdjęciami znajdziecie nazwę produktu oraz cenę ;)












Podkład Rimmel Match Perfection 200 -cena; ok. 30-40 zł

Maskara Astor Seduction Code No:2 -cena ; 29.99

Pomadka matująca Manhattan 54L -cena; ok.5 na Allegro (w drogeriach kosztowały ponad 20zł)

Cień do brwi Bell Ideal Brow Set No:01- cena; ok.20 zł

Pomadka Babylips Pink Me Up -cena. ok 10zł

Eyeliner Astor Liquid Stimulong 090Black- cena ok.20 zł

Pędzel do brwi Pierre Rene Professional - cena; 11,99

Perfumy Gucci Gulity Black Women 75ml - cena ; ponad 490 zł w Douglasie

9 komentarzy:

  1. Miałam ten sam podkład, jak dla mnie za rzadki :p obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,no widzisz a dla mnie jest idealny. No pewnie ! :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pomadki Manchattan są cudowne, to jedne z moich ulubionych! Mam 3 sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te pomadki z babylips :)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi o tym tuszu, że chciałam go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przetestować perfumy Perfumy Gucci Gulity Black. Zaintrygowałaś mnie nimi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpiękniejszy zapach na świecie <3 polecam!

      Usuń