niedziela, 5 kwietnia 2015

DEYNN

Większość z Was za pewne słyszała o Deynn i obserwuje jej bloga ;)
Dlaczego piszę post związany z nią ? Ponieważ jest dla mnie w pewnym sensie inspiracją ? Hmm...
Nie wiem jak to nazwać. Uwielbiam tą dziewczynę przede wszystkim za charakter.
Nie miałam okazji jej poznać osobiście,ale uważnie śledzę jej snapa i oglądam jej wypowiedzi.
Mogę powiedzieć,że jest bardzo wartościową osobą,szczerą i prawdziwą.
Szczerze przyznam się,że jak zaczynałam obserwować jej bloga kilka lat temu to nie myślałam o niej jakoś dobrze...no ale co?najłatwiej jest oceniać człowieka nie znając go.
Jej wygląd,ciało to dla mnie mega motywacja do działania!
Uwielbiam oglądać jej zdjęcia bo to daje mi siłę by w końcu wziąć się za siebie i wyglądać pięknie.
Rok temu w Sopocie miałam okazję podejść do Deynn i zrobić sobie z nią zdjęcie ale oczywiście
stchórzyłam.Nie wiem dlaczego ale bardzo żałuję.Może było mi głupio biec za nią po plaży haha ;)
A wy co myślicie o Deynn?











26 komentarzy:

  1. super post :)

    http://pinkmysteryofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa osoba : ) . Pozdrawiam !

    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. WESOLYCH !

    http://piiinkelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;)
    pozdrawiam ;)

    meovashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak obserwacje ją na ug ma genialne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ! Życzę powodzenia w blogowaniu i wielu ciekawych pomysłów oraz wytrwałości w prowadzeniu bloga. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam ! Życzę powodzenia w blogowaniu i wielu ciekawych pomysłów oraz wytrwałości w prowadzeniu bloga. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam jej, ale fajnie, że masz jakiegoś idola :) Powodzenia w "pracy nad sobą" :) Wesołych Świąt! :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :) -- > twój oczywiście!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, Deynn to świetna i piękna kobietka! Miałam przyjemność spotkania jej kilka razy w Poznaniu i w rzeczywistości jest jeszcze śliczniejsza. Zaraza swoją dobrą energią i motywuje do spełniania swoich upragnionych celów ;)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia! Z przyjemnością obserwuję ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful post!!!
    Thank you so much for your comment!!!
    Have a good week!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie byłam na jej blogu, ale zaciekawiłaś mnie nią :)
    pozdrawiam ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ją obserwuję, bardzo ma różnorodne stylizacje; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. miłość?nic takiego w tym poście nie zauważyłam ;) bardziej motywacja

      Usuń
  15. Ja Deynn uważnie nie obserwuję, ale czasem zdarzy mi się przejrzeć jej aska czy instagrama, jest bardzo motywujący! :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Deynn ma piękne ciało :)
    mogę prosić o klikanie w link koszuli w nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz słyszę, bo ja to nieobeznana :) Ale weszłam na bloga oraz patrzę na umieszczone przez Ciebie zdjęcia-wooow ♥

    Sali zaprasza-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń